ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!
ماه دنیای من

ماه دنیای من

حالــــَم خـوب اَست این روز هــــایم را دوست دارم ..!

120

دوم و سوم بهمن یعنی چهارشنبه و پنجشنبه شیراز برفی بود. یه عالمه برف بارید و همه جا سفید شده

همه رفتن برف بازی و ما هم توی حیاط خونه برف بازی کردیم و خوش گذشت

امروز که بیرون بودم دیدم توی جاهای برفی چقد شلوغه و وقتی به خانواده ها دقت میکردم تنها کسی که رگباری برف میزد به بقیه، پدر خانواده بود... 

بنده ی خدا حرص این همه سال زندگیشو داشت با برف سر زن و بچه هاش خالی میکرد.  :)

برف بازی یکی از بهترین صحنه ها و لحظه های شادی مردمه

امیدوارم که همه ی مردم دنیا از ته دلشون شاد باشن به خصوص ما مردم ایران زمین که واقعاً محتاج و لایق شادی عمیق قلبی هستیم... امیدوارم روزای خوش خیلی زود برسن 

الهی آمین 


بزرگترین توهین به "انسان "


انکار"رنج" اوست!

 

((چزاره پاوزه))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.